Všem členům i příznivcům SK Trifid Ústí přeji pohodové Vánoce a do nového roku hodně štěstí, zdraví a spoustu sportovních zážitků.

Nashledanou v příštím roce

M. Fišer, předseda SK

28. - 30.9.07

Asi poslední společná letošní akce na kolech byly Doksy. Bohužel počasí tentokrát nepřálo, pršelo již několik dnů před odjezdem a nakonec i v pátek 28.9., takže jsem odjížděl do Doks až v pátek navečer. Zbytek již byl na místě a tak jsem se rychle připojil k opékání vuřtů a konzumaci velkobřezenské desítky ze sudu točené chladící přenosnou pípou. Obojí jsme zvládli na jedničku, večer jsme si promítali fotky z různých akcí a sud jsme statečně udolali. Ráno opět pršelo, takže jsme nejprve vyřešili problém prázdného sudu - řešení bylo rychlé a zdárné a ani ne hodinu po snídani byl opět mezi námi svěží, čerstvý a opět velkobřezenský. Vzhledem k nepřízni počasí jsme se ihned do něj pustili, aby se nekazil. Před polednem přestalo konečně pršet a tak jsme vyrazili do Doks na oběd. Cesta byla příjemnou procházkou, k obědu jsem si dal kachní stehna s bramborovým knedlíkem a dvě piva navrch a cestou zpět jsem si tajně přál, aby začalo opět pršet. Nezačalo, a tak jsme konečně vyrazili na kola. Jelo se mi těžko, všechny jsem zdržoval, navíc jsem párkrát fotil motiv "Bezděz tisíckrát jinak". Najeli jsme asi 30 km, cesta byla hezká, déšť se již žádný nekonal, takže poklidný odpolední výlet. Po návratu většina odešla v podvečerních hodinách na večeři do nějaké hospody do Doks, já a ještě pár lidí s malými dětmi jsme zůstali a u táboráku jsme si opékali vuřty, které nám zbyly z předešlého dne. Po skončení jsme se přesunuli do budovy, odešel jsem si narovnat záda na pokoj a nějak se mi to vymklo z rukou a probral jsem se až když mí spolunocležníci Pepa a Jirka přišli spát. Ráno pak oba v sedm odjeli za dalšími povinnostmi, já si sbalil věci v domnění, že na kola již skoro nikdo nejede a že většina se jde podívat po houbách. Bylo to přesně naopak, ale protože jsem měl již sbaleno, vyrazil jsem s kočárky na houby, které sice skoro žádné nebyly, ale pár jsme jich přeci jenom nasbírali. Podíval jsem se alespoň na místo zvané Poslův mlýn, kam jsem jako dítě jezdil téměř každé prázdniny na tábor - bylo to poměrně tristní, tábor se zdá zdevastovaný, jsou v něm chaty a my měli stany na dřevěné podsadě, jídelna vypadala stejně, zrovna tak i samotný Poslův rybník. Vyvrcholením prodlouženého víkendu byla polední návštěva hotelu Bezděz v Doksech, kde probíhaly zvěřinové hody - jelení steak to jistil, moc dobré, i ostatní si pochvalovali. Takže snad zase příští rok na společném cykloputování.

17. - 29.8.07

Cykloturistika s Adveturou - "Jižní Švédsko a Bornholm" je opět na zvláštních stránkách

28.6. - 8.7.07

Cykloturistika pod názvem "Provence v pohodě" je umístěna v samostatné reportáži

21.6. - 24.6. 07

Prodloužený víkend jsme věnovali cykloturistice v okolí Lipna. Ve čtvrtek odpoledne jsme Transitem vyrazili s Petrem a Pavlou na Šumavu a kromě nás dospělých s námi jel i malý Péťa. Většinu cesty pršelo, předpověď rovněž nevěstila nic dobrého a tak jsme se utěšovali, že alespoň potkáme zase příbuzné a známé. Do Frymburku jsme dorazili kolem půl desáté večer, ubytovali jsme se v penzionu U Zlámalů a vyrazili jsme se navečeřet do stanu kousek od jezera, kde na nás již čekali Hanka s Vráťou a Pavel. V průběhu večera dorazil ještě Mrazík, Jirka, Katka a Michal s Markétou.

V pátek jsme museli počkat na první přívoz do Frýdavy, který jel až v půl desáté a po krátké plavbě přes lipenské jezero jsme vyrazili na první cestu. Malý Péťa si hověl v přívěsném vozíku, který střídavě tahal Petr, Mrazík i Jirka a jednou snad i Vráťa. Já mám co dělat sám se sebou a v kopci na Svatý Tomáš jsem funěl, jako kdybych táhl vůz plný dřeva. Na Sv. Tomáši jsme vystoupali až na Vítkův Hrádek, odkud byl nádherný výhled po okolí, protože počasí bylo docela příjemné. Po krátké zastávce v bufíčku jsme pokračovali na Pasečnou, Spáleniště, Mnichovice a větší přestávka byla ve Vyšším Brodu, kde jsme se naobědvali. Bohužel, ačkoliv bylo již půl druhé, při našem příchodu si objednávala jídlo početnější skupina turistů a tak se naše zastávka nepříjemně protáhla, což v konečném důsledku znamenalo, že jsme zmokli. Z Vyššího Brodu do Lipna bylo ještě pěkně, ale u Lipna již začalo poprchávat a od přehradní hráze s elektrárnou pršelo naplno. Proto jsme poslední úsek valili po silnici, což bylo nejkratší, ale nic příjemného. Dorazili jsme zcela promočeni, ale teplá sprcha, večeře a pár piv to spravilo. Najeli jsme něco přes 50 km a nebýt deštivého závěru, byla by to nádhera. V noci pak dorazila ještě Zdenka s Romanem, měli nepříjemně dlouhou cestu, protože byl pátek, pršelo a tak o bouračky nebyla nouze. Naštěstí dojeli v pořádku.

V sobotu ráno bylo sice pod mrakem, ale nepršelo. Nejprve nás čekal přejezd z Frymburku do Černé v Pošumaví, reps. do Hůrky, kde jsme se naložili do vlaku a přejeli do Černého Kříže. Odtud jsme dojeli do  Stožce, kde jsme posvačili a pokračovali na Jelení Vrch a přes Klápu do Zvonkové, kde jsme obědvali. Cesta byla bezvadná, jeli jsme neustále podél Schwarzenbergského kanálu, který byl opraven pouze místy. Ze Zvonkové jsem jel pouze s Pavlem, ostatní se trochu zdrželi již předtím, s vozíkem se nedá jet příliš rychle po občas rozbitých cestách. Do Frýdavy jsme dojeli chvíli před odjezdem přívozu, dali jsme jedno a v pět jsme se přepravili do Frymburku, Vzhledem k tomu, že jsme neměli klíče od pokoje, využili jsme toho, že společně s námi se převezli i Michal s Markétou a tak jsme si alespoň uložili kola a vydali jsme se čekat na ostatní do stanu. Po několika hodinách "čekání" ostatní opravdu dorazili, ale po nedlouhé době jsem vzhledem k únavě z více jak 60 km odkráčel provést hygienu a nabrat síly na závěrečný den.

Neděle se taky povedla, hned z rána nás Vráťa vyhnal do prudkého kopce, ale potom po skvělé silničce jsme dojeli až na Kramolín. Sjezdovky vypadají v létě smutně, hotel na vrcholu byl zavřený a tak jsme sjeli do Lipna na sváču a potom kolem holandské maríny a částečně přes kempy dorazili po 11 hod. zpátky do pensionu (cca 20 km). Vysprchovat, sbalit, naložit a pak už jen zaplatit panu domácímu. Ve Včelné  u Českých Budějovic nás Vráťa vzal na oběd do velké restaurace U Kaštanu, naštěstí už největší nápor pominul, přesto byla obsluha naprosto šílená, ale jídlo bylo dobré a kupodivu docela levné. Po obědě nás už čekala pouze cesta domu, kam jsme kolem půl šesté v pořádku dorazili. Byl to perfektní cyklovýlet, Vráťa to měl dobře promyšlené, skvělé trasy a ta trocha deště to jistě nikomu nezkazila. Už se těším na další.

A tady je pár fotek

4.5. - 8.5.07

Krátký poznávací zájezd do Francie s cestovní kanceláří Svobodná cesta z České Lípy se uskutečnil jako předzvěst červencové cykloturistiky v Provence. Tentokrát jsme navštívili Paříž, Normandii, dotkli se lehce Bretaně a několik zámků na Loiře. Podrobnosti včetně fotek jsou tady.

3.3. - 10.3.07

Klasické zimní soustředění na horách proběhlo tento rok v Itálii v Jižních Tyrolích a to ve středisku Kronplatz. Bydleli jsme pod kopcem ve vesnici Reisenach (Riscone), kde již vládlo jaro, ale  nahoře na Kronplatzu byl dostatek sněhu, který byl i dobře upraven. V neděli a pondělí bylo nádherně, sluníčko celý den. V úterý bylo již trochu pod mrakem, ale šlo to. Na středu jsme naplánovali pauzu, strávili jsme ji návštěvou městečka Bruneck (Brunico), vzdáleného asi dva km od Reisenachu. Bruneck je docela pěkné město, spousta historických budov a vzhledem k jeho malé velikosti má několik obchodních domů se sportovními potřebami, jaké bychom jim měli závidět. Ve čtvrtek jsme neplánovaně zůstali doma, protože počasí bylo vysloveně hnusné - dole pršelo, nahoře sníh a mlha. V pátek však bylo opět nádherně, takže ve srovnání s loňským ledovcem Stubai jsme si parádně zalyžovali. Tady je pár fotografií.

20.2. - 21.2.07

Blesková návštěva Ostravy za účelem oslavy narozenin přítele Jana M. (viz Počátky, Telč, ...) Cestoval jsem společně s Janem Červenkou (Skotsko, Počátky, Telč, ...) z Prahy vlakem Pendolino, cesta byla pohodlná a poměrně rychlá. V Ostravě jsme spali v hotelu -  ubytovně  Jindřich, večer jsme strávili ve Stodolní ulici nad sklenicemi Gunesse. Druhý den jsme se dopoledne prošli Ostravou, kterou jsem vůbec neznal, a v poledne vlakem EC zpět do Prahy. Pár fotek je tady, omlouvám se za kvalitu, jsou pořízeny mobilním telefonem Nokia N 73 a i tak se dá na to koukat.

1.1.2007

Všem členům i příznivcům SK Trifid Ústí přeji vše nejlepší v novém roce 2007, mnoho pracovních i životních úspěchů, stálé zdraví, kousek toho štěstí  a spoustu krásných sportovních zážitků.