Bretaň 4. den, Ne 26. 7.

Před snídaní v 8.00 (párek a chléb) jsme měli již všechny věci sbaleny a uloženy v autobuse a tak jsme již v 8.30 odjížděli směrem na severozápad do oblasti Finistere  do kempu Pors Peron , kam jsme dorazili asi v 10.45, ihned jsme postavili stany a zhruba ve 12.15 jsme vyrazili na kolech nejprve do Beuzec Cap Sizun, kde jsme se občerstvili a poté pokračovali na Pointe du Van. Po cestě jsme ještě jednou zastavili na pivko v hospůdce u silnice, kde místo stolu měli dřevěný kabelový buben. Na Pointe du Van jsme museli slézt z kol, cesty byly úzké, kamenité a poměrně dost lidí. Pohled byl nádherný, ale bohužel jsme zjistili, že Iva píchla. Zkoušeli jsme kolo dofukovat, ale během cesty na Pointe du Raz to bylo asi čtyřikrát, tak jsme se rozhodli, že s tím musíme něco udělat. Po dojezdu na Pointe du Raz jsme nejprve pěšky došli až na samý konec světa, kde jsme udělali pár fotek, zpět ke kolům jsme jeli autobusem a začali s opravou. Duše pod vodou (v kbelíku s vodu pro koně!) však neukázala žádnou trhlinu, ale naštěstí jeden z našich kolegů nám věnoval novou duši a tak jsme ji namontovali a vymalováno - v klidu pivo a pomalu se vracet do kempu. V Beuzec Cap Sizun jsme ještě na poslední chvíli stihli otevřený obchod, kde jsme zakoupili především toaletní papír a nějaké laskominy, dali si pivko v naší dopolední hospodě a pak již zpět do kempu, kam jsme dorazili až ve 20.00, akorát na večeři, což bylo kuřecí na kari s rýží. Bohužel se v kempu nesmělo nabíjet v umývárkách, v recepci však také nikdo nebyl a tak jsem měl nenabitou GPS na druhý den. Smůla.

ZPĚT                                                                                            DALŠÍ DEN