Bretaň 6. den, Út 28. 7.

Dnes na nás čekala královká etapa - nejdelší, přesun z kempu do kempu po vlastní ose. Snídaně byla až v 9.00 kvůli nechopnosti francouzů dodat bagety dříve a tak jsme posnídali bagetu s pomazánkou v kelímku a vydali se na cestu. Hned na začátku bylo stoupání na Plougasnou a bylo vidět, že tu před chvílí pršelo. Naštěstí jsme s Ivou jeli tak pomalu, že déšť už byl někde jinde. Chvilku jsme se zdrželi v Plougasnou, kde byly trhy - spousta masa a mastných výrobků a pak jsme pokračovali střídavě podél pobřeží a vnitrozemím pořád nahoru a dolu, ale dalo se to ujet, nebyly ty kopce tak prudké, jako vloni v Anglii. Navštívili jsme cestou rybářské městečko Locquirec, jeli jsme podél pláže mezi St. Efflam a St Michel an Greve, kde jsme si odpočinuli u piva a kávy. Naštěstí jsme nic neobědvali, protože hned za městečkem byl kopec jako prase a to by případný oběd byl jistě mezi námi. Pokračovali jsme vnitrozemím, najeli jsme na hlavnější silnici po které jsme dojeli do docela velkého města Lannion, kde jsme hned na příjezdu narazili na Marcelu se Zdeňkem. Společně jsme potom poněkud pracně nalezli restauraci na pivo, a po nepříjemně frekventované silnici jsme vystoupali nad město a naštěstí opustili onu silnici a po poněkud klidnější jsme zamířili kolem letiště na Tregastel, kam jsme v pozdní odpoledne dojeli a na nábřeží si vychutnali pivánko a palačinky. Pak nás čekal již poslední úsek do kempu Claire Fontain Perros Guirec, kde jsme strávili dvě noci. K večeři byla nejprve rybí polévka a potom kaše a kostky vepřového masa s dušenou zeleninou v omáčce. Po večeři jeden z účastníků dal do placu 12 lahví vína na oslavu zprávy, že bude dědečkem a tak jsme postávali kolem autobusu, popíjeli a vyprávěli vtipy do pozdního večera. Byla i kytara, někteří prý vydrželi hodně dlouho.

ZPĚT                                                                                             DALŠÍ DEN