Bretaň 9. den, Pá 31. 7.

Nastal náš poslední cyklistický den, ráno jsme si sbalili věci a dali do busu a po snídaní jsme na kolech vyrazili do našeho posledního kempu. Na cestu jsme měli celý den a na štěstí byla věštinou po rovině, protože mně začalo píchat v koleni, přeci jenom únava se začínala projevovat. Z kempu jsme lemovali pobřeží směrem na Cancale, města proslulého chovem ustřic. Cestou nám Marcela se Zdeňkem poodjeli a pravděpodobně zahnuli do Cancale, které jsme my nepochopiteně minuli, ale vracet se nám již nechtělo. Tak jsme pokračovali podél pobřeží městečky, kde kvetl prodej mořských potvor. Až těsně před solisky jsme zastavili v městečku Cherrueix, kde jsme poobědvali - já si naposledy vychutnal mušle. Po obědě jsme pokračovali kousek po silnici ke kapličce Sv. Anny, kde jsme najeli na cyklostezku. Pouze jsem si na GPS kontroloval směr a ve chvíli, kdy se cyklostezka začala odklánět od naší trasy, kousek jsme se vrátili a po místních komunikacích jsme dojeli do našeho posledního kempu, který ležel hned vedle silnice vedoucí k Mont St. Michel. Camping Aux Pommiers byl vybaven i bazénem a někteří ho i využili. Po večeři nás ještě čekala noční návštěva opatství le Mont St. Michel, tam jsme dojeli autobusem, ale v noci jsme pak za svitu čelovek šlapali zpět cca 5 km po svých. Prohlídka byla pro mne utrpením, koleno jsem nemohl pořádně ohýbat a tak jsem pajdal po té spoustě schodů jako válečný veterán. Večer byl problém sehnat něco k pití, většina podniků již zavírala, ale nakonec se podařilo. Naše čtveřice nečekala na hodinu srazu po půlnoci, ale kolem jedenácté jsme sami vyrazili do kempu a po půlnoci jsme uléhali. Na spaní to moc nebylo, protože v sousedství výhrávala na ulici rocková kapela a to opravdu na plné pecky, ale nakonec jsem na chvíli přeci jenom usnul.

ZPĚT                                                                                            DALŠÍ DEN