Chiemsee 1. den, Čt 16. 6.

Do Grassau, místa našeho dočasného bydliště po celé 4 dny, jsme dorazili v 14:45 hod, ubytovali jsme se ve Sporthotelu Achental s 4 hvězdičkami, v 15:30 hod. byl první briefing s průvodcem Luborem, se kterým jsme absolvovali i dva přechozí letošní cyklozájezdy, a pak jsme již vyjeli na první výlet. Byl naplánován asi 40 km okruh, ujeli jsme však pouze asi 4 km do Rottau, když se spustil liják a bouřka. Zajeli jsme tedy přes ulici do hospody Messerschmied, kde jsme strávili asi hodinu, než přestalo pršet. Přisedli jsme si ke stolu pod markýzou ke dvěma chlápkům, po chvíli přišli další a další až nám vysvětlili, že to je stůl štamgastů. Tak jsme jim uvolnili místa a za děkování servírky jsme si přesedli k jinému stolu. Když se vypršelo, jeli jsme dál na Bernau, za kterým jsme začali stoupat do kopce směrem na Aschau. Kopec to byl dlouhý, protivný (ostatně pro mě je takový každý kopec :-)) a po překonání vrcholu jsme sjeli do Aschau, naštěstí ne tak z kopce, ale zachovali jsme si podstatnou část z nastoupané výšky. Projeli jsme se po městečku, udělali pár fotek a vzhledem k pokročilé hodině (bylo již půl sedmé) jsme se rozhodli, že se stejnou trasou vrátíme domů. Zpět to bylo snazší, z kopce do Bernau, i tady jsme něco vyfotili a pak již cyklostezkou podél silnice do Grassau. Do hotelu jsme dorazili zhruba po 30 km ve 20:00 hod., dali jsme si sprchu a vyrazili jsme do jídelny na večeři. Bylo to formou "Zaplať a sněz, co můžeš" a tak jsme se snažili, i když oči by mohly, ale žaludek již hlásil plno. Většinu jsme ani neochutnali, to prostě nešlo a navíc přejídat se na noc již není mým koníčkem. Usínali jsme a venku fičel vichr a začalo i bouřit. No uvidíme zítra.

ZPĚT                                                                                           DALŠÍ DEN