Chiemsee 3. den, sobota 18. 6.

Po vydatné snídani jsem se opět připojil na internet, předpověď počasí na dnešní den nic moc, spíše déšť. No uvidíme. V 9 hodin briefing a v 10 hodin vyrážíme na okruh kolem jezera Chiemsee. Z Grassau jsme dojeli do Staudachu do míst, kde jsme se napojili na naši včerejší trasu. Jeli jsme natolik rychle a jistě, že jsem najednou zjistil, že jedeme jinam. Museli jsme se vrátit, naštěstí to bylo jenom kilometr tam a km zpět.  Najeli jsme opět na Acheradweg na náspu podél řeky a až do podjezdu pod silničním mostem jsme jeli po stejné trase, jako včera. Pak jsme již objevovali novou trasu. Po podjetí silničního mostu následovalo podjetí železničního a to jsme již pomalu blížili k dálnici, kterou jsme podjeli, chvíli jeli podél ní a poté zamířili na sever k jezeru. To jsme již byli na cyklostezce Chiemradweg, která obkružuje celé jezero. Zhruba po 20 km jsme se přiblížili na dohled k jezeru, projeli jsme Chieming a zhruba po 30 km jsme dorazili do Seebruck, kde čekal autobus. Dali jsme si pivo, chvíli poseděli na lavičce u jezera a jeli dál.  Kousek před Gstadem začalo poprchávat, ještě v Gstadu to bylo snesitelné, udělali jsme pár fotek ostrova Fraueninsel, za Gstadem jsme jeli často lesem a tak jsme déšť nepocítili, ale postupně sílil a tak i já jsem vytáhl nepromokavou bundu. Do Prienu jsme vjížděli již za silného deště a tak jsme se na chvíli schovali v hotelové restauraci. Nebyli jsme tu sami, skupinka našich kolegů již dorazila před námi. Dokonce se pokoušeli přivolat autobus, ale to se nezdařilo díky komplikované dopravní situaci. Mě zastihly střevní potíže a tak jsem většinu času strávil na restauračním záchodě, ještě že to tam mají všude čisté.  Déšť trochu polevil a tak jsme vyrazili na poslední úsek. Projeli jsme Prien po silnici a za městem se cyklostezka uhnula opět do lesa podél jezera. Takto jsme jeli až do Feldenu, kde jsme opustili Chiemradweg, podjeli jsme dálnici a po stezce podél potoka jsme dojeli do Rottau. Odtud to bylo po včerejší trase do Grassau již jenom cca 5 km.  Dorazili jsme promočeni kolem 17. hodiny, najeto 67 km a tentokrát jsme měli kola plné zuby. Ještě že nás čekala horká sprcha! Na večeři jsme si zaplatili neomezenou konzumaci a pomalu jsme konzumovali a alespoň trochu jsme si vykompenzovali propršený den.

ZPĚT                                                                                           DALŠÍ DEN