Jižní Anglie 6. den, 18.07.2008 – Pá

Budíček v 7.00, snídaně v 8.00, odjezd v 9.00, tentokrát jenom kousek do St. Agnes. Od rána bylo zataženo a chvílemi mrholilo či lehce pršelo. Téměř polovina lidí by uvítala zkrácení etapy, ale to údajně nebylo možné (sice nevím proč, nejspíš aby si vedoucí nekomplikoval život) a tak část zájezdu jela busem až do kempu, včetně Ivy a Jirky, který se necítil dobře. Takže jsem nakonec jel celou cestu sám, protože trasa byla vysloveně na vůli každého jednotlivce a já nechtěl nikoho zdržovat. Nejprve jsem dojel do městečka Perranporth, kde jsem nafotil pláž Penhale Sands a dál jsem pokračoval směrem na cyklostezku 32, po které jsem nejprve dojel do Newquay, které jsem ve skutečnosti minul a potom stále po cyklostezce až do Padstowe, kde jsem si dal hovězí nachos s jalapeno, Guinesse, dojeli mne Marcela se Zdeňkem, chvíli jsme poseděli a já pokračoval po cyklostezce podél pobřeží (výjimečně rovný úsek) až do Wadebridge, kde jsem najel na silnici a přes několik vesniček jsem kolem 18. hodiny dorazil do kempu v St. Mabyn. Iva mezitím postavila stan, tak jsem přišel k hotovému.Cesta byla opravdu náročná, častý déšť, ujeto 71 km. Večer jsme strávili ve společenské místnosti kempu, protože venku pořád mrholilo. K večeři čočka s párkem.

ZPĚT                                           FOTO                                            DALŠÍ DEN