Provence v pohodě 5. den, 3.7. Út

Úterý bylo tzv volný den a my jsme se přihlásili na rybolov, tedy vlastně jenom já, zbytek se jenom účastnil vyjížďky lodí. Snídali jsme brzo v  7 hod. a již v 7.45 jsme autobusem vyrazili do sousedního Carnonu, kde na nás v přístavu čekal katamaran. Bylo nás celkem asi 20, z toho část nerybařících. Ani já nejsem žádný rybář, nikdy jsme nechytal a ani nebudu. Katamaran s námi vyjel asi 1 km do moře, dostali jsme udice, rybičky jako návnadu a chytali jsme. Celé to trvalo asi 3,5 hodiny, chytil jsme jednu, která by se dala jíst, druhou, která byla dobrá leda tak jako návnada. Rybaření ve mně nezanechalo žádný hlubší dojem, jako sranda to bylo dobré, ale nic víc. Dohromady jsme nachytali určitě 2 kg ryb a tak část účastníků odpoledne grilovala. Po poledni jsme se vrátili do kempu, dali siestu a v 17 hod. jsme odjeli do Montpellier na prohlídku města a večeři.V areálu Antigone se nachází Olympijský plavecký stadion, na kterém se však nemohou žádné olympijské závody konat neboť bazénu chybí několik centimetrů do předepsaných rozměrů. Areál Antigone připomíná trochu Sorelu v Ostravě- snahu o kolektivní bydlení, ovšem v modernější formě. Prošli jsme se městem, nafotili co se dalo a nakonec jsme v uličce starého města zakotvili v restauraci na chodníku a vydatně povečeřeli. Marcela s námi nebyla, nebylo jí dobře již na rybářské vyjížďce, takže jsme si ve třech dali všichni trochu jiné menu. Jídla bylo až moc, nejprve salát s lososem a fetou, který samotný by mě nasytil. Další částí menu jsem měl kousky kachny a na závěr ještě sladký desert. Hrůza! K jídlu jsme popíjeli láhev vína, ale vzhledem k mé absolutní neznalosti tohoto nápoje nejsem schopen se k jeho chuti či kvalitě vyjádřit. Autobus jsme stihli v pohodě a ve 22.00 jsme vyrazili do kempu.

ZPĚT                                      FOTO 5                              DALŠÍ DEN