Provence, 1. - 10. 9. 2015

Po 8 letech jsme vyrazili znovu do Provence. Zájezd byl víceméně jako náhrada za zájezd do Toskánska, jenž byl obsazen dříve, než jsme se na jaře rozkoukali. Tentokrát jsme jeli s Eurocyklem Herdegen a naštěstí zájezd obsahoval i návštěvu míst, kde jsme tenkrát nebyli.

Start byl ve čtvrtek v 10.00 na parkovišti za Ikeou na Zličíně, autobus byl obsazen z poloviny, takže každý měl pro sebe celou sedačku, my s Ivou jsme měli celou zadní pětku. Zájezd průvodcoval sám majitel pan Herdegen a pod jeho vedením jsme po desáté vyrazili směrem na Rozvadov, kde byla již obligátní zastávka a ve 12.15 jsme pak vyjeli směr  Německo. Chvílemi jsme postávali v kolonách, po půl čtvrté jsme měli pauzu na Frankenhöhe před odbočkou na Feuchtwangen, do Francie jsme vjeli v cca 18.45 a do Colmaru, místa nocování jsme dorazili v 19.45.

Naše nocováníPo ubytování v BαB hotelu jsme navštívili sousedící asijskou restauraci, kde za 17 Euro bylo k mání vše, co měli na pultech, včetně syrových surovin, které kuchař na požádání tepelně upravil. Bylo to opravdu chutné. Ráno jsme po snídani pokračovali v cestě stále na jih, kolem 13.30 jsme projeli okolo Lyonu, po 15. hodině jsme opustili dálnici a v 16.30 jsme dorazili do kempu Domaine Le Moulin Neuf v Saint Quentin la Poterie nedaleko Uzés.

PNáš bungalovo ubytování v postarších bungalovech jsme vzali kola a vyrazili do St. Quentin nakoupit víno a něco v obchodu, vrátili jsme se zpět a v 18.30 byla v kempingové restauraci večeře – kuřecí stehna na smetaně a houbách s hranolkama. Poté jsme se vrátili do bungalovů a zahájili konzumaci francouzských vín.cool

1. den               3. den                        5. den                        cesta domů

2. den               4. den                        6. den