Dánsko 7. den, Čt 9. 8.

V kempu jsme jenom přespali, po snídaní jsme vše sbalili a uložili do busu a po půl desáté  na kole vyrazili do dalšího kempu u městečka Faaborg, kde jsme byli tři dny a dvě noci. Cyklostezka vedla opět po místních silničkách, kousek před Faaborgem jsme ze stezky odbočili, abychom si prohlédli větrný mlýn u Millinge a kolem 15:00 jsme dorazili do přístavu Faaborg. První kroky vedly do rybárny Rogeri s uzenými rybami, já si dal lososa a Iva filet z makrely, k tomu bramborový salát a pivečko. Bohužel se muselo platit pouze hotově, protože karty nebrali, a tak jsem se dostal opět do problémů s chybějící hotovostí. Po jídle jsme pak navštívili centrum městečka, nějaký čas jsme strávili v informačním středisku, prošli jsme se pěší zónou, v bankomatu jsem chtě nechtě vybral nějakou hotovost a nakonec jsme si v restauraci na náměstí dali pivo a kafe. Vrátili jsme se opět k rybárně a dali jsme si ještě jednu uzenou rybu dohromady, tentokrát pouze s chlebem. Pak jsme již vyrazili do kempu Sinebjerk Camping, našeho posledního dánského útočiště. Dorazili jsme kolem 17:00, ujeto 50 km. Večer jsme se šli poprvé podívat k moři, ale na koupání to nebylo – vítr fučel, jako ostatně každý den. Co se týká teploty, tak to bylo večer co večer horší, protože první večer jsem seděl v trenkách a krátkém tričku, postupně jsem však začal používat dlouhé kalhoty a softshellovou bundu.

ZPĚT                                                                                            DALŠÍ DEN