Dánsko 8. den, Pá 10. 8.

Vzhledem k tomu, že trajekt na ostrov Aero odjížděl až v 10:30, měli jsme snídani až v 8:30. Pak jsme se individuálně na kolech přesunuli do přístavu Faaborg, kde jsme nastoupili na hodinu trvající cestu do Soby. Po vylodění jsme se vydali cyklostezkou č. 90, která kopíruje severní pobřeží ostrova. Po poledni jsme dorazili do městečka Aeroskobing, kde mají rovněž rybárnu s uzenými rybami, ale potřeboval jsem šetřit hotovost a tak jsme si nechali zajít chuť. V městečku jsme nejprve zamířili na větrné pobřeží k plážovým barevným domečkům (viz foto), poté jsme si nakoupili nějaké jídlo v marketu a najedli jsme se na lavici se stolem kousek u přístavu. Pak jsme si prošli městečko po kočičích hlavách a pomalu se vydali na zpáteční cestu do přístavu Soby. Potřebovali jsme najít cyklostezku č. 91 lemující jižní pobřeží, což se nám na podruhé podařilo. Cestou jsme se dostali trochu do časové tísně, tak jsme museli zamakat, ale stíhali jsme v pohodě. Trajekt odjížděl v 17:45 a tak večeře byla posunuta až na 20:00, naše poslední večerní jídlo byly špagety. Po večeři poslední briefing a pak ještě naložit kola.

ZPĚT                                                                                            DALŠÍ DEN