Pá 6. 5.

Ráno po vydatné snídani jsme na kolech sjeli dolů k autobusu, Lubor s Davidem museli naložit kola a poté jsme se přesunuli jižně cca 40 km do města Füssen na břehu jezera Forggensee. Tým Rubikonu musel zase vyložit kola, Lubor nás seznámil s dnešní trasou a kolem 11. hodiny jsme vyrazili. Nejprve na jih podél řeky Lech a posléze lesem až do Hohenschwangau, které leží pod stejnojmenným zámkem. Tady jsme se otočili na sever a zamířili po cyklostezce na Schwangau. Jeli jsme velmi pomalu, protože bylo pořád co fotit – panorama Alp, zámky Hohenschwangau a především Neuschwanstein.  Za Schwangau jsme se stočili na severovýchod, minuli jsme jezero Bannwaldsee  a víceméně na sever po cyklostezce jsme mířili na Halblech. Za ním jsme se pak stočili trochu doprava, protože jsme chtěli navštívit poutní kostel sv. Josefa u bičovaného Spasitele ve Wiesu. Tady jsme se chtěli občerstvit v hospodě, ale bylo tu tolik lidí, že jsme pokračovali raději dál až do Steingadenu, kde před radnicí čekal autobus. Dali jsme si tyčinku a pivo a jeli dál. Bavorskou krajinou po místních komunikacích víceméně severním směrem jsme dojeli opět do Peitingu, tentokrát z jiné strany. Poté jsme již pokračovali stejnou cestou jako včera, vytlačili jsme opětovně kola do starého města a v cca 18.30 jsme po 53 km dorazili na hotel. Tento večer jsme se odměnili večeří, a protože v našem hotelu byl Ruhetag, tak jsme vyrazili do města. Nejprve jsme nic nemohli najít, samý bufík či pizzerie, ale nakonec jsme zakotvili v hotelu Blaue Traube neboli Modrý Hrozen, kde jsme si dali do trumpety – Iva Wienerschnitzel a já Pfeffersteak a k tomu pivo a víno. To se to pak spalo!

ZPĚT                                                                   DALŠÍ DEN