OK

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací

Chiemsee 3. den, sobota 18. 6.

Po vydatné snídani jsem se opět připojil na internet, předpověď počasí na dnešní den nic moc, spíše déšť. No uvidíme. V 9 hodin briefing a v 10 hodin vyrážíme na okruh kolem jezera Chiemsee. Z Grassau jsme dojeli do Staudachu do míst, kde jsme se napojili na naši včerejší trasu. Jeli jsme natolik rychle a jistě, že jsem najednou zjistil, že jedeme jinam. Museli jsme se vrátit, naštěstí to bylo jenom kilometr tam a km zpět.  Najeli jsme opět na Acheradweg na náspu podél řeky a až do podjezdu pod silničním mostem jsme jeli po stejné trase, jako včera. Pak jsme již objevovali novou trasu. Po podjetí silničního mostu následovalo podjetí železničního a to jsme již pomalu blížili k dálnici, kterou jsme podjeli, chvíli jeli podél ní a poté zamířili na sever k jezeru. To jsme již byli na cyklostezce Chiemradweg, která obkružuje celé jezero. Zhruba po 20 km jsme se přiblížili na dohled k jezeru, projeli jsme Chieming a zhruba po 30 km jsme dorazili do Seebruck, kde čekal autobus. Dali jsme si pivo, chvíli poseděli na lavičce u jezera a jeli dál.  Kousek před Gstadem začalo poprchávat, ještě v Gstadu to bylo snesitelné, udělali jsme pár fotek ostrova Fraueninsel, za Gstadem jsme jeli často lesem a tak jsme déšť nepocítili, ale postupně sílil a tak i já jsem vytáhl nepromokavou bundu. Do Prienu jsme vjížděli již za silného deště a tak jsme se na chvíli schovali v hotelové restauraci. Nebyli jsme tu sami, skupinka našich kolegů již dorazila před námi. Dokonce se pokoušeli přivolat autobus, ale to se nezdařilo díky komplikované dopravní situaci. Mě zastihly střevní potíže a tak jsem většinu času strávil na restauračním záchodě, ještě že to tam mají všude čisté.  Déšť trochu polevil a tak jsme vyrazili na poslední úsek. Projeli jsme Prien po silnici a za městem se cyklostezka uhnula opět do lesa podél jezera. Takto jsme jeli až do Feldenu, kde jsme opustili Chiemradweg, podjeli jsme dálnici a po stezce podél potoka jsme dojeli do Rottau. Odtud to bylo po včerejší trase do Grassau již jenom cca 5 km.  Dorazili jsme promočeni kolem 17. hodiny, najeto 67 km a tentokrát jsme měli kola plné zuby. Ještě že nás čekala horká sprcha! Na večeři jsme si zaplatili neomezenou konzumaci a pomalu jsme konzumovali a alespoň trochu jsme si vykompenzovali propršený den.

ZPĚT                                                                                           DALŠÍ DEN