Gaskoňsko a Perigord 9. den, Po 18. 7.

Pršelo ještě i během snídaně a tak jsme jedli pod oním přístřeškem z večera, ještě mokré stany jsme sbalili a kolem 9. hodiny jsme již byli na cestě. Ještě, než jsme vyrazili, tak jsem si za porady Veroniky upravil výšku sedla, trochu to pomohlo, ale přesto kopce zůstávají mojí noční můrou.  Z lanového centra jsme nejprve zamířili na Nérac, kterým jsme pouze projeli, udělali pár fotek a pokračovali dál pořád nahoru-dolů. Zastavili jsme se až ve Francescas, kde jsme si v hospůdce na náměstí dali pivo a kafe a za chvíli se k nám připojilo i několik našich kolegů. Pokračovali jsme na Lassere a kousek před najetí na hlavní jsme odbočili doleva a jeli souběžně s hlavní silnicí po klidných silničkách. Do našeho cíle, města Condom, jsme dorazili kolem 13. hodiny a protože jsme měli dost času do srazu u katedrály, dali jsme si poprvé za celou dobu oběd. Já nějaký steak, Iva konfitovanou kachnu, ta se pak stala standardem pro spoustu ostatních účastníků až již v poledne či večer. S chutí jsme se najedli a na půl třetí jsme vyrazili ke katedrále, kde byl sraz. Odtud jsme společně jeli kousek do palírny Armagnacu, kde jsme absolvovali prohlídku a na závěr jsme dostali i ochutnat. Pro své synky jsem zakoupil po jednom Armagnacu, na mne již nezbylo v batohu místo. Po prohlídce jsme kousek projeli městem, hned za mostem jsme sjeli pod most a podél řeku jsme za chvilku dorazili do kempu. Najeto necelých 40 km, nastoupáno zhruba  400 m.  Postavit stan, hygiena, v 18:30 briefing a poté většina odjela na večeři do města, my jsme rychle jeli do nedalekého Carefouru dokoupit zásoby a najedli jsme se až potom v kempu.

ZPĚT                                                                                           DALŠÍ DEN