Lago di Garda 2. den, Pá 25. 7.

Snídaně v 8:00 byla relativně střídmá - pečivo, šunka, salám, sýr, vajíčko natvrdo. Pro milovníky sladého toho bylo také dost, vč. ovoce. V 8:45 jsme se na kolech přepravili do kempu, kde jsme měli od 9:00 briefing a to na oba následující dny. Cca v 10:00 jsme společně vyrazili od kempu vpravo po cyklostezce směrem na Dro. Stezka vedla mezi vinicemi a plantážemi kivi. V Dro si některí dali zmrzlinu a většina zamířila v čele s Honzou směrem na Pietramurata, ale kopcovitou stezkou. My jsme s Ivou jeli po silnici, která však byla téměř celou cestu, asi 8 km, do kopce a provoz byl docela nepříjemný. Ze silnice jsme sjeli v Pietramurata, na návsi jsme si udělali WC pauzu, dočerpali jsme si vodu do lahví a po cyklostezce podél řeky Sarca a místy ve stínu vzrostlých stromů jsme pokračovali směrem na Sarche. Když jsme dojeli na konec stezky, zatočili jsme po silnici doprava do Sarche a v něm jsme se pak stočili doleva k jezeru Lago di Toblino. Kolem jezera jsme dojeli k "poloostrovu" na kterém je zámek/hrad Castel Toblino, který byl naším dnešním cílem. Na hradě je hogo-fogo restaurace, kam jsme jenom nahlédli a sešli jsme zpět do podhradí, kde jsme si v restauraci na terase nad jezerem dali pivo a tzv. Crepes Insalata, což byla palačinka plněná sýrem a houbami a stačila jedna pro nás oba. Po občerstvení jsme se vydali na zpáteční cestu - vrátili jsme se kolem jezera do Sarche, na první křižovatce vlevo a na kruhovém objezdu zcela vlevo a rovně na Ponte Olivetti. V něm potom doprava a opět téměř po přímce do Pergolese, odkud silnice vede mezi plantážemi kivi a vinicemi podél řeky Rimone, která se vlévá do Lago di Cavedine. Dojeli jsme k jezeru a jeli po silnici podél něj až k restauraci, kde jsme si chtěli koupit něco k pití. Jaké bylo překvapení, když se náhle začali vynořovat kolegové, kteří jeli horskou variantu cesty. Dali přednost koupání v Lago di Cavedine před návštěvou Lago di Toblino, takže my s Ivou jsme téměř jako jediní splnili plán cesty. Chvíli jsme poklábosili a pak jsme společně pokračovali v cestě zpět do kempu. Dokončili jsme cestu kolem jezera a vystoupali nahoru na kopec, kde se před námí otevřel úchvatný pohled na kamenné moře, Dro a skálu s hradem Arco v pozadí. Udělali jsme pár fotek a jali jsme se sjíždět dolů do Dro. Ještě, že jsme to nejeli nahoru, fuj! V Dro si někteří opětovně dali zmrzlinu, tentokrát v té správné cukrárně, a byla prý vynikající. Do Zoo kempu jsme pak dojeli po nám již známé cyklostezce. Zde většina končila, neboť šli ještě na ferraty, my s Ivou jsme pokračovali do Arca, kde jsme si nakoupili víno a sýr (kozí s feferonkou) a kolem 16:45 jsme dorazili na hotel. Provedli jsme hygienu, najedli jsme se na balkonku a vyčkali do 21:00, kdy byl sraz u kostela na společné hodování. Sešla se nás většina a v kavárně hned na náměstí jsme popíjeli víno a plánovali druhý den až do půlnoci. V půl jedné jsme dorazili na hotel a rychle spát.

ZPĚT                                                                                    DALŠÍ DEN