Sobota, 27. 5.

Po snídani jsme všechno sbalili a naložili do busu, Lubor nás seznámil s dnešní etapou a v cca 9.45 jsme vyrazili. Vrátili jsme se po železničním mostě zpět na pravý břeh, podjeli jsme druhý železniční most a předměstím Regensburgu, plném zeleně a hřišť, jsme dojeli až do centra, kde jsme si na Domplatz udělali pár fotek katedrály sv. Petra. Po Kamenném mostě jsme přešli na druhý břeh, kousek projeli městem až k mostu Frankenbrücke přes řeku Regen. Před mostem jsme zatočili doleva a podél řeky proti proudu po pravém břehu řeky Regen jsme se vydali po Regentalradweg na sever. Pomalu jsme zdolávali kilometry, v Regenstaufu jsme přejeli na levý břeh, v hospodě u stezky jsme si dali pivo a poté pokračovali až do Marienthal, kde řeka mění směr ze severojižního na východozápadní. Hospoda, kde jsme před šesti lety jedli, byla zavřená a stejně tak i přívoz. Nezbylo nám tedy než pokračovat až téměř do Steflingu, před kterým je most. Přejeli jsme tady na druhou stranu a vrátili jsme se po proudu až do míst, kde bychom bývali přejeli přívozem. Tady stezka stoupá lesem, chvílemi jsme i tlačili. Vyjeli jsme na kopec, překřižovali jsme dálnici A93 a většinou lesem jsme dojeli do Teublitz. Marně jsme hledali hospodu, až na konci městečka bylo jakési bistro a tak jsme si dali pivo. Do Burglengenfeldu, našeho dnešního cíle, to bylo již jen pár kilometrů, tak jsme chvilku poseděli. Po pauze jsme dojeli těch pár kilometrů (celkem jich bylo asi 56), na kraji městečka čekal Honza s autobusem, zavazadla jsme již měli vyložena v hotelu, který byl za rohem. Bohužel měli zavřenou restauraci, a tak jsme museli na večeři vyrazit do města. Zakotvili jsme v Gasthaus zu den 3 Kronen, já si dal srnčí, Iva opět řízek a to vše s českou obsluhou. Cestou zpět na náš hotel Gerstmeier jsme ještě udělali několik večerních fotek.

ZPĚT                                                                                             DALŠÍ DEN

Relive 'Sinzing - Burglengenfeld'

1. den          2. den          3. den